Monday

jag är så jävla duktig. Intalade mig själv att springa är roligt och djusjukvård viktigt. Så först pluggade jag djursjukvård, sen sprang jag till långbryggan, ut på långbryggan och tillbaka hem till boendet, i regnet. Fyfan va duktig jag är :) bäst att träna hårt nu i fall jag ska börja ro i vår/sommar, heh :) du borde förresten prova att springa i regnet, det är underskattat !

I morgon är det djurhuset HELA dagen som gäller, sen första filmdagen på vårt projektarbete, fan va nervöst ! men roligt :) på onsdag äre förhör på resperationsorganen, urinorganen och huden, måste plugga asset of. Sen drar vi till Falun och bränner pengar. Jag ska nog köpa ett par snygga gummistövlar. Drömde om ett par ljusblåa häromnatten i perfekt modell, sjukt fina, fast fel färg.. vi får se vad jag kommer hem med :)

Shit va tråkig min blogg är, inga bilder eller nått :O men min webcamera är trasig, min mobilkamera kass och systemkameran.. ligger i min väska. Men jag ska anstränga mig snart, jag lovar :)
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0