sleeping feety

okej, mina hälar har somnat. BARA mina hälar. Jag förstår mig inte på min kropp, jag kan vakna ibland av att mitt lår sover, bara mitt högra lår, inget annat. Det är en konstig värld vi lever i, eller.. det är en konstig kropp JAG lever i. 
Jag och Emelie var generösa och söta på jobbet idag när vi plockade en blombukett ( hur fan stavas det? xD) till varje penisionär, dom blev så glada :D när jag kom hem använde mamma som utpressning att väcka mig med dammsugaren i morgonbitti om jag inte städar övervåningen. Jag kände att jag inte kunde bränna min sovmorgon, så jag ansträngde mig och dammsög och städade åt mina undulater, bra jobb ida !

Ikväll spelade LIF träningsmatch i Ejendals Arena, eller just det, det heter Tegera Arena nu mera.. så jävla fult. Jag kommer fortsätta kalla mitt andra hem för Ejendals. Jag var inte där ikväll, måste spara mina pengar, och bensin med för den delen. Men fick finfina rapporter från Frida per sms, mycket trevligt. seventeen ! hmm okej, geek.

Sista arbetsdagen i morgon, kämpa på nu Andersson ! Rättvik den 18, måste börja packa snart xD

Förresten, välkommen tillbaka till bloggvärlden Sandra, jag har saknat dig !


Kommentarer
Postat av: kingennnnn

sventeen forever!

2010-08-11 @ 23:11:27
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

sv: haha! måste säga att jag också älskar thomas sabo (men dom kunde ha varit aningen billigare XD) !

har du några andra berlocker då ? :>



haha jaha, jag har hört talas om falun (självklart) men aldrig varit där tyvärr :/

men vänta.. så jag kanske har släkt uppe i dalarna då alltså? :D

2010-08-11 @ 23:14:41
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

sv: hehe, jag brukar också stå och kolla ! XD

då kan jag säga att vi har TVÅ dalahästar här i götet ;)



du ANAR inte hur mycket jag har velat gå på peace and love...

2010-08-11 @ 23:21:14
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

riktigt mums! :) tack, lust och följa den? ^^

2010-08-11 @ 23:34:05
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0