Torsdag

Nu är Frida och Sandra och typ hela sveriges befolkning på Leksands kryssning.. OCH JAG SITTER I DATASALSJÄVELN OCH SKRIVER PROJEKTARBETE. Jag är så dum i huvudet.

Jag fruktade för att ha religion idag, men det var faktiskt intressant och inte alls som i högstadiet. Efter det svenska och sen en intressant pannkakslunch med ett argt slut. Har folk inget annat för sig än att leka ordhitler? Nolla.

Nej, nu måste jag verkligen hjälpa Johanna med att skriva manus, så vi kommer någon vart. Inte världens lättaste när mina tankar är 100 mil bort. I morgon får jag äntligen åka hem till Linghed och min säng. Jag har aldrig längtat så här mycket hem, fan.




i know that i'm not a part of your dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0