grown ups



Det var längesen jag stod emot en blå vägg i världens finaste hockeyarena och hoppade och posade i min favorittröja, med mitt favoritnummer och favoritspelare på. Det var längesen vi satt på A2 och suktade efter linementdoft, det var längesen vi stod och skrattade på Norra stå åt "en tolvåring", det var längesen vi väntade på tåget i iskall kyla, glädje eller sorg, med en bonaqua och en pepsi i högsta hugg. Vi var så förut.

Nu går vi sista året på gymnasiet och ska börja på högskola. När blev vi så här vuxna?


Kommentarer
Postat av: frida

jag vill fortfarande göra alla dom där sakerna, jag är så inte mogen för att gå på universitet! saknar det som fan!

2010-09-07 @ 10:59:29
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0