Wedding

Så var denna helg över, denna bröllopshelg i Vika. Jag har haft det underbart roligt och tagit över 500 bilder, så många har jag nog aldrig tagit på en och samma kväll ! Anna och David var så fina, så otroligt fina. Åh, jag vill också gifta mig, gud va mysigt :) Jag var ju kvällens fotograf, som sagt. Jag fick många fina bilder, men det var endast några som jag blev riktigt nöjd med. Jag känner att jag inte gjorde mitt bästa. Här är några smakbitar :






Det kommer kanske fler bilder i morgon, nu ska jag dra och bada med Blomman och Persson. Tjing/ bröllopsfotografen


Kommentarer
Postat av: kingennnnn

du är så duktig ida! :D asfina bilder!

2010-08-16 @ 19:12:34
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är bäääääst!!!! Puss och kram från de lyckliga tu

2010-08-16 @ 19:32:58
Postat av: sofia norlund

Gu vilken helt underbara bilder Ida=) Jätte fina verkligen :) Du är mycket duktig! Blir glad av dina bilder å din blogg är rolig :) Kramkram!!!

2010-08-17 @ 19:39:30
Postat av: AMANDA FALK

Goood morning ♥

Guuud vad härliga bilder, jag äääälskar bröllop!!

Ha en grymt bra lill-lördag ;-)

2010-08-18 @ 08:56:28
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0