Dag 13 ; Den här veckan.

Den här veckan är sista veckan i skolan innan jullovet. Just nu så vet jag inte ens om jag får tillbringa den med min klass eller om jag får ligga hemma i sängen med magont. Idag är det i alla fall lucia, sånt är så fint. Det var längesen jag var med i ett luciatåg. Kommer ihåg när vi var små och hade batteridrivna ljus och stod där och petade på varandra.. och tog i som fan på de låtarna vi kunde. hahah.

Den här veckan är också den sista hemmamatchen innan juluppehållet och den missar jag. KUL! verkligen askul. På onsdag är det julshow, hoppas verkligen att jag kan vara med! Just nu.. ser de inte ut så. Mer än så kan jag inte säga om den här veckan, eftersom jag inte vet vad som kommer hända.

OJJJJ! positivt inlägg det här kände jag.

Aja, glad Lucia i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0