Dag 15 ; Mina drömmar.

Dag 15 ; Mina drömmar. Jag drömmer rätt mycket, både på dagen och natten. Men en dröm jag har är att jag får jobba med de jag är intresserad av, att jag får en fin, frisk familj och lever lyckligt. Men en sån dröm tror jag de flesta har. Självklart kan man ha nedgångar i livet, de tillhör. Men de betyder inte att de suger för de. Mitt liv just nu suger lite, pga dålig mage, MEN jag har världens bästa vänner och familj som gör min vardag galen och underbar. Mer än så kan jag faktiskt inte begära. Skulle inte trivas som varken känd eller stenrik, jag trivs med att vara mig själv, den glada, positiva och störda Ida Andersson som försöker stå med båda fötterna på jorden :) den knäppa Ida som jag hoppas att folk tycker om. Tack för mig, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0