Dag 18 ; Film & TV

Jag kan nog se på nästan vad som helst på tv, men några favoriter är Top Model, Vänner och Glee. Jag hatar dubbat, verkligen hatar! Och när det är tillagt fakeskratt, som låter exakt samma hela tiden. Åååh vad jag hatar det! Och sen överdrivna Amerikanska programledare och talkshowsmänniskor, så som Rachel Ray eller programledaren för America's got talent, DOM GÅR MIG PÅ NERVERNA!

Mina barndomsfasoner finns fortfarande kvar och Disney Channel och diverse Disneyfilmer är favoriter. Tarzan, Svärdet i stenen, lilla sjöjungfrun, trolltyg i tomteskogen, Robin Hood, Ducktales, Dark wing duck, Power Rangers, you name it. Det får mig liksom att minnas, äkta nostalgi.

När det gäller film så är jag väääldigt svag för Sagan om ringen triologin och Harry Potter. Men eftersom sport står väldigt nära mitt hjärta så älskar jag filmer som Mighty Ducks, Invincible, Young Blood och Miracle. Annars går det mesta bra att titta på, förutom överdriven action som... Matrix och Blade och sånt skit, hah.



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja, han är speciell ;)

tack så mycket :)

2010-12-18 @ 16:15:29
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Sv; Haha, ja antagligen.

Tack så mycket!:)

2010-12-18 @ 17:53:30
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0