Dag 19 ; Mina intressen.

Det faktum att jag är intresserad utav hockey och Leksands IF är rätt svårt att missa, haha. Men även annan sport som Bandy, skidåkning, fotboll, you name it. Ni ska se mig när det är OS, bänkad framför tvn, radion och datorn. Kan helt enkelt inte få nog.  Förutom kärleken till hockeyn och annan sport så tycker jag om att fota också. Jag har haft min systemkamera, Nikon D60 i ett och ett halvt år nu och tycket att den är riktigt bra. Med två objektiv kan man mixtra riktigt ordentligt, nu fattas bara en blixt så är allt komplett. En gång i tiden hade jag ett stativ också, men de gick mystiskt sönder :(

Eftersom jag går en praktisk linje, Natrubruk med inriktning djurvård så är jag så klart väldigt intresserad utav djur. Det är det jag vill jobba med och hålla på med i hela mitt liv. Men de mest underbara med mina intressen är att man kan kombinera dessa. En bra hockeymatch, kameran är med, fulladdad med batteri, du tar bilder, sekvenstagning! och där, bästa bilden för idag, den åker in på bloggen. Känslan när man tagit en bra bild.. obeskrivlig!
Två exempel :




Kanske inget speciellt med dessa. Men helt okej för att vara tagna från sittplats utan blixt :)

Kommentarer
Postat av: din föredetta vän

du gillar verkligen purra du! :)

2010-12-19 @ 23:13:48
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0