Dag 2 ; Min första kärlek

Jag har haft många kärlekar under mina 18 år, dock inte så mycket erfarenhet utav killar. Men min allra första kärlek gick i min klass, bodde i samma by och fyllde år endast en vecka efter mig. Snällaste killen i världen med en enorm humor. Jag minns att vi alltid tittade på Harry Potter och De vises sten, med svenskt tal eller lekte med hans marsvin. Han skrev i min "mina vänner" bok och skrev Harry Potter på frågorna "Vilken är din favoritbok?" och "Vilken är din favoritfilm?" och svarade Petter på favoritartist.

Problemet var bara att han inte var kär i mig, men han hade sånna skuldkänslor över detta att han lovade att vi kunde vara tillsammans på låtsas, haha. Men de funkade inte, så vi förblev vänner och blev de rätt länge. Kommer ihåg en gång när vi bestämt att vi skulle höras av på telefon, jag ringde på hans mobil samtidigt som han ringde hem till mig och eftersom det ringde hemma hos honom och min mobil ringde ju, så då la vi båda på, hahah. Sen ringde vi upp och skrattade :)

Jag vet faktiskt inte vad kärlek är. En dag kanske jag vet det. / ikma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0