Dag 22 ; Det här upprör mig.

Jag skulle säga att jag blir upprörd över rätt mycket.. rätt onödiga saker i alla fall. MEN en sak som upprör mig är vargjakt, eller idioter som har en åsikt om vargjakt och inte vet någonting om det. Typ som folk som skickar insändare till tidningen och skriver att jägarna borde skjuta sin hund i stället, för det är ju exakt samma sak. NEJ, det är det verkligen inte. Sen hatar jag när politiker i storstäderna säger "Ta in mer varg". Ja, för de rör ju inte er i ryggen när ni sitter på era feta rövar på kontoret med fötterna på bordet, men jävlar vilket liv de skulle bli om en varg kom och tog er lilla fluffiga pudel Fifi. Då jävlar ska den skjutas. Medan på vissa ställen i Sverige kan man knappt släppa ut sin hund för att kissa innan den ryker.

Men eftersom jag inte tänker göra mig själv upprörd så när nära jul, så tänker jag inte diskutera detta mer.
punkt

Kommentarer
Postat av: frida

vargjaktsdiskussionen klockan tre på natten efter kåren <3 xD

2010-12-22 @ 22:45:50
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0