Dag 30 ; Om det här var min sista dag.

Om den här dagen var min sista dag så har jag verkligen slösat bort något. Nejdå, inte allt för mycket kanske. Jag och Maria hade så trevligt på stan så :) men om den här dagen vore min absolut sista på jorden så skulle jag umgås så mycket som möjligt med de jag älskar mest. Först lite härj i Rättvik med alla underbara människor, förklara för dem hur mycket de betyder för mig och så. Efter Rättvik skulle jag ta jetplanet till Linghed, landa på bandyplan och sen umgås med alla de bästa här hemma..

Sen när det var dags så skulle jag säga farväl till alla och förklara att de skulle bli bra, att jag skulle spana över dom resten av deras liv.. och lite sånt.

Egentligen borde man leva alla sina dagar som det vore den sista. Men vem gör det? Hur skönt är det inte att bara ligga hemma i badkaret en halv dag och ta det lugnt istället för att hetsa sig igenom en dag och hinna med så mycket som möjligt?

Nu är mina 30 days - 30 posts slut. Vi får se om det händer igen någon gång framöver.
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0