Dag 8 ; Min favoritfödelsedag

Min favorifödelsedag är hittills när jag fyllde 17 år. Det var då jag fick min systemkamera, då blev jag så glad att jag började gråta, haha. När jag var mindre kunde jag aldrig sova dagen före min födelsedag, var värsta nervös och grejer. Förstår liksom inte varför, är det någonting att vara nervös över och ligga sömnlös och lyssna på husets knarranden. Men det var alltid så spännande, spännande att vakna av att någon kom in i rummet med en frukostbricka, presenter och ljuvlig sång.

Sång ja. När jag var liten så ville jag alltid att de skulle sjunga "Va är det för en dag, är det en vanlig dag.." osv, för den sjöng dom för Lotta på Lotta på Bråkmakargatan när hon fyllde år. Fast det var längesen jag var liten så sjunger mamma den i alla fall på mornarna, haha.

Min födelsedag är mitt i sommaren, 13 Juli. Jag älskar att fylla på sommaren. Jag menar, du kan sitta ute och fika, du kan ha klänning och framförallt, jordgubbar! Kommer ihåg när jag var mindre så retade mina vänner mig för att jag fyllde den 13, eftersom det var ett oturstal, då blev jag jätteledsen, haha :(

Nästa gång jag fyller år så fyller jag 19.
oj, det var först nu det kom upp för mig att jag snart är 20 och gammal.
oj..


en mycket lycklig 17 åring med en alldeles egen systemkamera, haha :)
och en mycket söt, svartvit, nyfiken stövare :)
13 Juli 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0