felsms.nu?

AHAHHAH!
Jag har ett simkort i min rauter på datorn för internet ska funka. När jag så fint sitter och skriver på lite julshowspill så ringer de plötsligt till, min första tanke är "Varför vill Maria ringa mig nu?" alltså på msn. Men sen kommer en liten ruta upp där de står "SMS mottaget". Då är de någon som skickat sms till simkortet på min dator, hahaha!

"Gå ut med elvis är du snäll puss"
Min reaktion :
AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAHHH!!!!
ungefär.
Jag svarade då ;

"Han är kissad och klar! Näerå, men du har nog skickat lite fel nu tror jag, haha / Ida"
Lätt det roligaste som hänt mig idag, haha. Ska snart skriva om min dag också :)
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0