GÖR MIN DAG!

Jag trodde verkligen inte de skulle hända, det var någonting jag bara kunde hoppas på.. någoting jag bara kunde drömma om att få uppleva. MEN! Det är faktiskt sant, jag kommer få uppleva det!

KINGS OF LEON TILL PEACE AND LOVE!
så jävla lycklig! :D min morgon kunde inte sluta bättre.

Pyro Sex on Fire I want you Birthday Notion Mary On Call Manhattan Closer Use somebody Back down south!

Hockeyn igår har jag väl egentligen ingenting att säga om, torsk med 1-5 på hemmaplan. Skönt att inte bli nollade i alla fall.
Värt att nämna är dock
O&O, vilka all stars!
Trevligt med ny sportchef också
Välkommen Tommy Salo.


jävlarrr nu kokar nudlarna över
tjing! / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0