Hah, mamma är bäst.

Hon stack nyss in huvudet i dörröppningen, stod där och flina ett tag, sen ba "hejhej" sen gick hon. Hahah, hon är bäst :) asså nu har jag så tråkigt så jag jag till och med infogade en sån där "Gilla min status så säger jag vilken "årets" du är" på min facebook. Tråkighetsgrad = 100 %. Måste skaffa tillbaka mitt liv igen. Istället för att ligga med datorn i knäet i min säng, iförd red hot chilipeppers - tshirt, ett par svarta leggings och ett par gråa strumpor med sköldpaddor på, hederligt inhandlade på Rättviks Höstmarknad. Åh va jag saknar höstmarknan, vi hade så roligt den helgen, alla rättviksmänniskor och alla icke-rättviksmänniskor. Inflyttningsfest och krog på fredagen och bara en massa tok på lördagen och snacka om seg bakissöndag! Men så värt :)
songs of höstmarknan -10
Taio Cruz – Dynamite
Basshunter – Saturday - Radio Edit


Jag har ansträngt mig för första gången sen i onsdags och började med att städa rummet. Tänkte fortsätta i morgon med fågelburen och kanske bädda rent sängen, det är fan bland de skönaste som finns. Jag har inte tänkt på det, men på fredag är det julafton, då ska jag jobba. Men bara fram till klockan 2, jag hinner se Kalle Anka!

Inga bekymmer, vi bara rymmer!
Havet är djuuuupt!

Näe, bara skjut mig eller nått, orkar inte med mig själv.
Frida, jag saknar dig.
/ ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

oh, havet är djupt <3



sv. Haha ja verkligen, så galet skön känsla att få somna ooom! ;)

2010-12-19 @ 11:33:01
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0