Jaha, snöar det?


I morse när jag vaknade såg det ut så här ute. Jag fick fan en chock. När jag gick och la mig hade de inte ens börjat snöa och halv elva på morgonen såg det ut så här.. shit pommes va de lär ha vräkt ner i natt. 3 dm på saaben, stackars! Men ja, det var väl tur att jag åkte från Rättvik igår och inte idag. Inne i värmen i mammas och pappas sovrum hittade jag en ihopkurad hund. Han är för söt!

Vet dock inte hur jag mår, kroppen säger fortfarande ifrån. Har blödit näsblod två dagar i rad nu, jag blöder typ aldrig näsblod annars.. fan jag orkar inte vara sjuk. Eller jag vet inte hur man beter sig när man är sjuk och måste ta det lungt. Jag är för rastlös. Men måste skärpa mig nu! GÖR INGA ANSTRÄNINGAR!
/ ida

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Haha söt hund:)

Hoppas förkylningen försvinner!



sv. Hahaha ja verkligen, tarzaaan (å jane) <3

2010-12-17 @ 15:49:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Jouline

Åh gud så sött din vovve ligger och sover :)

2010-12-17 @ 21:59:59
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0