torsdagkvälllllll

Fiskbullar och mackaroner är väldigt underskattat. Jag sitter i soffan, datorn på bordet och robinsson på tv, fyfan va dåligt det är. Alla bara klagar, idioter. Idag på matlagningskursen skulle jag och Andreas koka knäck och baka lussebullar. Knäckkokningen gick väl som den gick, om jag uttrycker mig så, hahaha. Kokade den för länge, så den blev stenhård, brände den, och den stelnade alldeles för fort. Kul hade vi då i alla fall, haha!

Efter matlagningen blev det julshowsstök, ojoj. Hoppas verkligen det sätter sig snart och att den blir bra. Jag vill så ha jullov nu, så jävla skönt!!

Hockey i helgen, awesome.

Facebook funkar inte, msn funkar inte. Vafan ska jag underhålla mig med?
Mikrobiologi kanske.
/ ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0