update

kroppen känns lite bättre idag.. men jag vettefan alltså. ÅH va arg jag blir. Jag vill på julshow, jag vill umgås med min klass och... jag vill ha pizza. HAH. just nu är jag ashungrig. Det är nog bra. Funderar på att gå ner och koka mig ett ägg, sen gå ut med den stackars halvnakna hunden som ligger nedanför sängen och fiser.

Förresten, Fridas föräldrar har kommit hem från USA och köpt grejer till mig, jag blev typ SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD. Nära på att jag började gråta faktiskt. Har inga bilder på det än, tänkte vänta tills jag får hem datorn och så. Men jag säga att det handlar lite om sidney, lite om oel och liiite om skor, haha ;

Nej, nu måste jag äta nått.
/ ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0