Verkar inte som min kropp vill att jag ska...

foto0631 (MMS)

Verkar inte som min kropp vill att jag ska till skolan. Åh jag hatar att ligga still, känner mig som pheobe i vänner när hon spelar work-o-holic. Det blir ingen skola för mig i morgon, sorry npd08! Allt jag äter går igenom och ger mig magvärk! Jag vill vara frisk, inte illamående och grejer :( i alla fall så är jag hur lycklig som helst över tröjan jag har på mig nu. Lovar att bättre bilder kommer när jag fått min dator :) kommer snart få abstinens efter hockey. Längtar redan till den 4e januari. /ida


Kommentarer
Postat av: Mickis

krya på dig bästa! <3

2010-12-12 @ 18:18:48
URL: http://majjkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0