XMS

Jag började min julafton med att arbeta till klockan 2 och sprang runt på jobbet med tomteluva och allting, då blev tanterna och farbröderna mycket glada :) Efter jobbet bytte jag om i all hast och entrade strömmen och huset fyllt av kusiner. Mat har aldrig varit så gott :)

Tog inte så mycket bilder på julafton, eftersom det var mörkt och mysigt och jag inte har någon extra blixt så de blir så där flashigt ljus! Tänkte dock visa hur jag såg ut :) En väldigt glittrig tunika, vanliga svarta leggings och uggleörhängen samtliga från Gina Tricot, gillar liksom den affären! :)

Av tomten fick jag en smörgåsgrill, sängkläder, underställ,TP Team,  extern hårddisk, smycken, nagellack, Dieselråttor och sjömansmöss på DVD och lite annat smått och gott! TACKTACKTACK snälla tomten :D

Efter att ha spelat säkert 10 omgångar av TP Team med kusiner och tillbehör så begav jag och bror oss till grannarna för lite trevligt julmys med mycket djupa tankar. Kom hem klockan 3 och däckade på en gång i sängen. Juldagen bestod i princip av Dieselråttor och sjömansmöss och arbete till klockan 9 :)
/ ida

Kommentarer
Postat av: matilda

Låter som en bra julafton! :D

2010-12-28 @ 23:56:37
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0