10 stycken "Jag ..."

1. Jag hatar att vara 17 jävla år.
2. Jag gillar verkligen inte att jag inte får gå på P&L i sommar.
3. Jag gillar inte att jag inte kommer få se Markus Krunegård, kingen själv, live.
4. Jag känner på mig att år 3 på gymnasiet kommer bli ett rent helvete.
5. Jag får snart ett psykbryt på min dator, jävla LG.
6. Jag är så förbannat trött på vintern.
7. Jag måste verkligen klippa mig.
8. Jag har inga pengar.
9. Jag måste ha pengar till kvalseriepaket och..
10... Jag ser inte fram emot ungefär tre veckors nervositet och gå runt som ett nervvrak (kvalserien)

Ja, just nu är jag väldigt arg, negativ, bitter och inåtvänd. Mamma låter mig inte gå på Peace and Love av ett x antal anledningar och jag känner att min sommar blir en smula förstörd. Eftersom jag ska jobba i sex fuking veckor så kan jag väl få ha någonting roligt?
Det suger så jävla mycket att vara 17 år, speciellt när man blir behandlad som 12.

Det var meningen att detta skulle vara ett roligt inlägg.
men de blev ändrade planer.
/ ida


Kommentarer
Postat av: frida

sommarn kommer bli bra ändå, idis! :)

2010-02-19 @ 22:56:30
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0