äre samma för er, som för alla oss i här Götet?

Jag är beroende av gittarer och bas, trummor och hat, den är så sjukt bra.
LÄNGTAR TILL P&L 2010 !

Jag har hållit på att skriva det här inlägget i snart en timme, men kommer mig aldrig för. uschfyfan va trött jag är :( och ändå sov jag längre än vanligt i morse, försov mig som fan xD Hade dubbellektion på idrotten som började kvart i 9, vilket betydde att vi skulle vara där, ombytta och klara kvart i 9. Jag vaknade och tittade på klockan 08.26. Först fattade jag inte va de stod, trodde verkligen inte att klockan var 08.26, för min klocka hade inte ringt, tyckte jag, fast de ringt 1923728 gånger. När jag faktiskt insåg hur mycket klockan var, så vare PANIK. Upp fort som fan, precis när jag står vid min byrå och ska kuta in på toa så kommer Maria in igenom dörren och tittar på mig där jag står i bara tshirt och underkläder. Jag förklarade lite snabbt att jag nyss vaknat och kutade och bytte om.

Kom till idrotten ändå på nått vis, ombytt och klar för att åka skridskor med NPD08, vilket gick underbart och det var jätteskoj :) Åkte först till Möjligheternas stad, för att göra Frida sällskap på tåget och för att jag inte orkade vänta på bussen till Falun. Tog i stället bussen från Möjligheternas till Falun, köpte en väska och ett par byxor och åkte sen hem.

Åkte skidor en timme, gjorde magplask i snön och nästan faceplantade i en backe xD Men roligt som tusan.
Nu hade jag tänkt att lägga in lite bilder i allmänt, mest från Rättvik, senare kommer ett inlägg från Leksand-AIK, när jag fått bilder från Frida.
  
griiiis och geckoödla
   
skidåkning och snöhögsslängning
   
Fia med knuff på biblan i Rättvik och Härj på tågstationen i Leksand
Jag älskar mitt liv
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

ååh slänga sig i en snöhög, de var ett tag sen, kanske ta ta och göre igen snart :)

2010-02-13 @ 18:26:31
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0