Det är bevisat

att jag nog är störd i huvudet, har något allvarligt fel. Jag vet inte va detta kan bero på, men högst troligt att jag umgås med människor som inte är normala på en fläck. Jag kan bland annat beskylla Frida Arvidsson och Jon Andersson för detta, alltså bästa vän och min egna bror.

Anledningen till att jag skriver detta är :

På nätterna, när jag blundar och sover så sött så pågår det en massa saker i mitt huvud, nämnligen en massa drömmar som jag inte har förklaring till. Den senaste drömmen var ungefär så här.

Jag var hemma hos Frida, skulle bo där i några dagar eller hur det nu var, jag hade packning med mig i alla fall. När jag kom hem till henne så säger hennes mamma, ja men vi åker väl då. Sen åkte jag med henne och Emil, fridas lillebror, till ett hightechställe, jag kan inte riktigt beskriva det, men jag tror att himlen var gul och skogen var prickig, hur som helst vare väldigt hightech, även om det inte låter så, jag har ett svagt minne av en lyftkran också. Men vi åkte i alla fall hur långt som helst in i skogen och kom till slut fram till en sjö, en skogssjö. Vi klev ur bilen, jag minns nog till och med vare var för bil, en opel frontera, en likadan bil som min bror har. Sen gick vi en kort bit igenom skogen innan vi kom fram till den lilla sjön. Jag verkade vara handikappad och extra klumpig, mer än vanligt xD. Emil och Fridas mamma klättrade ut på stenar i sjön och la sig på en och kikade alldeles vid ytan på en annan. Jag försökte tappert ta mig ner för en backe som var full med stora stenar! Emil gnällde över att "Det är ingen idé, det syns ändå ingenting. " När han låg där och kikade vid vattenytan som slingrade sig runt stenen. Medan jag klättrade ner för backen, jag förstår inte riktigt vad jag skulle där och göra, så lyckades jag slå till en sten så den ramlade ner i vattnet. Då var det någonting som började vråla och Emil och Fridas mamma började springa. Jag satte fart efter och skrek "Johanna, vänta på mig!" Johanna var menat till Fridas mamma, som heter Anki, så jag förstår inte va jag fick Johanna ifrån xD. Som alltid i drömmar när det är någonting som jagar en och man ska springa ifrån det så springer man äckligt sakta. Jag lyckades på nått vis ta tag i Ankis hand så hon skulle dra med mig, så jag skulle springa fortare, men hon bara släppte min hand. Till slut kom vi till bilen och det var Emil som körde xD Han satt bak och fram och körde, samtidigt som han pratade i telefon med Frida. Han förklarade för henne att det inte var någon ide, det syns ändå ingenting.

Då handlade de tydligen om att man kunde se hur det gick i kvalserien om man tittade vid ytan på den där stenen vid sjön.

Alltså xD
AHAHHAHAHA!
Jag är så jävla miljöskadad, och drömmarna och nerverna börjar visst redan nu sätta igång och spöka inför kvalserien. usch fyfan.

Kommentarer
Postat av: frida

alltså den där drömmen! xD

haha du är verkligen störd i huvudet.

JAG GILLARE :D

2010-02-27 @ 14:53:51
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0