dom kallar mig fruntimmer, så hetent ja, hä änt mitt namn!

Dagen idag kändes rätt onödig, sovmorgon, Nea sov hos mig och följde med mig till skolan idag, gick för att ha sällskapsdjur, men utan lärare :O så vi hade prov, sen gick vi och åt mat, väntade huuuuuuuuuuuuuur länge som helst på att ha projekt och företagande i en timme, jag, Mikkiz och Maria skrev en affärsidé om en övervakningskamera man sätter fast på träd, så den inte syns.. typ xD sen gick vi hem. Eller först hade jag ångest om vad jag ska välja på individuella valen, bråkade i telefon med pappa över det.
JAG VILL INTE LÄSA MATTE B.

När jag kom hem till stugan låg Frida typ och sov, jag väckte henne :D sen klagade jag lite till på matte b, då sa hon att det inte går att föra en normal konversation med mig xD stämmer de? :o
Ja, det kanske de gör..
DE HÅLLER INTE!

Förresten så gillar jag dagens rubrik eftersom jag och Frida gjort en egen liten version på låten That's not my name med The Thing Things, och vår version går ungefär så här

Dom kallar mig käärring, dom kallar mig fruntimmer
så hetent ja, så hetent ja, hä änt mitt... namn!


SÅ JÄVLA TÖNTIGT
men jag gillare.
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

shuuukt bra låt de där! :D

och det stämmer om att man inte kan ha en normal konversation med dig :)

2010-02-17 @ 09:30:34
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: nea

DU ÄR SÖTBÖG<3

2010-02-17 @ 20:23:40
URL: http://laundrybasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0