Fullmånen stör sömnen

ligger vaken och jag stirrar på'ren
i ljuset, syns luften som rök
när jag andas ut den
upp upp upp upp
upp upp upp
uuuuuupp
kom ta mig högre än husen
högre än molnen
högre än solen
och munspelsdåren.


Markus Krunegårds röst är just nu det enda som hörs i stuga 5 på golfbyn
och jag älskar det, så jävla mycket. Markus har verkligen svar på allt.
God bless him!

Dagen idag har bestått utav tråkigt ekologi och kretslopp plugg, jag vet inte varför men jag kan verkligen inte ens låtsas vara intresserad av det. Såååå jävla jobbigt :( efter lunch vankades de svenska i aulan. Kollade på spindelmannen, eftersom vi ska jämföra två hjältar, gaaaaassshhhhhhhccchhh, jag orkar inte :O men jag måste väl, wohooo okej ida, ryck upp dig och var lite positiv. Vi får ju i alla fall våra klassjackor snart :D

Jag och Hanna tog oss en simtur idag, blev en kilometer sen får vi se om det blir en sväng i morgon med. Känner att jag kanske är mindre pepp på exersajjjsssseee efter 3 timmar kattlektion. Vi får se hur jag gör.
Näe,nu ska jag fortsätta med att lyssna på Markus och sitta här och diskutera livet med Sandra och Frida.
/ i

btw, va hände med min lugg liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0