golfströmmen?

bläsch!
Jag sitter på kretslopplektion och skriver om klimatförändringar. Inte underhållande och jag tror jag hungrar ihjäl snart. Det är snöstorm ute och just nu suger det att skolan ligger vid Siljan och det blåser så jävla mycket. Ska kila ner till badhuset och simma några längder med Hannapanna. Min jävla tåjävel vill ju aldrig läka heller, jag blir så emo :(. Nej usch, vet inte vare är med mig, trött och grinig.. baiz.
Daladerby i fiendeland på Fredag, kom igen grabbs.

Nej, jag lär väl fortsätta att skriva om om golfströmmen, klimatbajs och skithelvetes anus!
Positivia klubben :D
not.
hejdå
/i

Kommentarer
Postat av: frida

kom igen nu boysen!

2010-02-03 @ 14:37:01
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0