idag är ingen bra dag

Verkligen inte.
På Torsdag är det den 25 Februari, precis ett år sen min Moster dog.
Det är just nu det enda jag kan tänka på
jag känner på mig att den här veckan kommer bli riktigt jobbig.

Nu måste jag gå och packa det sista och sen åka till Rättvik.
Datorn blir hemma i veckan, kände att det inte var någon idé att släpa dit den och sen hem igen eftersom det är lov snart. Då ska jag börja på körskola, nervigt, ska försöka att inte dö.
Men ska försöka att blogga så mycket som möjligt under veckan.
I morgon är det hockey
äntligen hem till Ejendals igen.

/ i


Kommentarer
Postat av: sandra

jag följer med dig in till körskolan!

2010-02-21 @ 22:03:19
Postat av: nea

<3!

2010-02-22 @ 20:47:50
URL: http://laundrybasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0