När man var liten <3

När jag städade idag hittade jag en Mina Vänner bok, ni vet en sån som man kunde typ intervjua sina vänner i. Jag har skrivit mig själv typ tre gånger och alla gångerna har jag varit kär i olika personer xD. åh, vara liten <3. Dessutom så har jag satt en lapp på boken där det står mitt namn och adress, telefonnummer och allting, utifall jag skulle tappa bort den. Jag kommer ihåg att jag och min bror fick en hel rulle med sånna där lappar där det stod våra namn, adress och telefonnummer på. Jag klistrade det fan på allt xD.

Nyss läste jag igenom boken och hittade två sidor där jag intervjuat min hund xD.
Jag höll verkligen på att avlida när jag läste det, samtidigt som jag pratade i telefon med Frida och läste upp allting för henne. Jag skrattade verkligen så tårarna rann xD Mamma var tvungen att komma in och säga åt mig att vara tyst för jag väckte henne och pappa xD

Jag har i alla fall skrivit så här :
Namn : Appie Louise Helene Andersson. Adress : Hundgårn 1 ( här dog jag som fan och skrattade i en kvart)
Födelsedag : 30 April. År : 1999
Födelseort : Hillersboda. Hårfärg : Grå. Ögonfärg : Brun
Syskon : 18 stycken, b.la Tim
Mina intressen : Skälla, reta Lotus, jaga. Den bästa film jag sett : Varghunden ( DOG SOM FAN xD)
Idrottsgren jag är intresserad av : Jakt. Person jag beundrar : Husse och lillmatte
Den bästa låt jag hört : Who let the dogs out? Favoritprogram : Top Dog ( Skrattade så jag grät)
Djur jag tycker om : Hund. Godaste mat jag vet : Allt utom hundfoder.
Jag avskyr mest : Lotus, åka bil. Jag gillar bäst : Lillmatte, gå ut och gå och godis.
Min högsta önskan : Att rymma och komma tillbaka igen.
Vad jag helst vill bli : Världens bästa älghund.


JAG DÖR! xD
AHAHHAHAHAH!


Kommentarer
Postat av: frida

alttså jag dör! så jävla kul xD

2010-03-01 @ 00:20:58
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0