radion spelar boyzone

Idag har jag nog slagit rekord i att sova länge. Vaknade halv 2, så länge har jag nog inte sovit sen dagen efter helkvällen xD. Gick i alla fall upp, åt lunch till frukost och fick sen nå ryck och började städa mitt rum. Rev ut alla lådor och rensade alla hyllor i vitrinskåpet, damsög och städade åt pipifåglarna.
Det är rätt så roligt att städa, speciellt om man hittar en massa gamla kort, dagböcker och vännerlistor. Jag kanske borde fortsätta i min vanliga takt, och städa ur mina lådor ungefär vart 6e år xD.

Sista dagen på OS idag. Natten till igår tog vi osguld i curling och André Myrer tog brons. Jag gillar det! vi får väl se hur det går i 5 milen i kväll. Fan nu äre 4 år till nästa OS. 4 jävla år, det är mycket. Men om det går i den takt som det gått den senaste tiden så dröjer de väl inte förrän det är vinter OS igen.

Usch fyfan, i morgon skulle det komma snö och jag ska in till körskolan. SÅ JÄVLA NERVÖS. Det här håller inte, jag hetsar upp mig så mycket. dööööööööööö.
Nej, nu ska jag gå ner och kolla om det finns nått gott i kylskåpet, vilket jag tvivlar på.
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0