Strandad på Lingvägen

En liten fråga
Vem fan ser på melodifestivalen och Let's dance när det är OS!?

Inte familjen Andersson i alla fall! Fast vi skiter i melodifestivalen och let's dance fast det inte är OS, men i alla fall.

Ossilver i skidåkning igår, Anna Haag knep andra platsen precis före Polens Justyna Kowalthcyk, jag älskar min stavning,. Sverige vann över Vitryssland med 4-2 och det hade ju varit perfekt att skriva att Leksand spöade Malmö på bortaplan, men tyvärr så kan jag inte ljuga. Jag tror det blev torsk med 4-1 till slut. Leksands mål gjordes av Eric Johansson. Jag förstår inte varför vi alltid har så svårt att slå Malmö borta, det här håller verkligen inte. Nejfyfan, snart äre kvalserien, äckligt jävla nervös är jag!

Det känns som det var onödigt att kliva upp ur sängen idag, eftersom jag ändå bara spenderat min tid inomhus. Jävla skitväder. -11 och verkligen snökaos. Våren och sommaren känns väldigt långt borta just nu.
åååååååååååååh :( jag som skulle åka skidor idag.

I stället så spenderar jag min tid framför datorn och tvn. Har fått en massa filmer från bror som jag tänkte börja titta på, bland annat the Hangover. Folk säger ju att den är bra, så vi får väl se :)
ha en bra Lördag!



i

Kommentarer
Postat av: frida

jens favoritfilm! ehe :)

2010-02-20 @ 20:16:35
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

hangover är dålig :) även om det är jens favoritfilm :)

2010-02-20 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0