töööööööööönt

Egentligen så skulle jag skriva ett inlägg om Leksand-AIK, men jag har ingenting att skriva om det. Förutom att vi kissade på dom och vann med 6-5, att Pelle gjorde en slängkyss mot AIKtränarn och åkte ut och att Purra och OEL var i Fanscorner, en ganska bra onsdagkväll faktiskt :)


Igår, Lördag så spenderade jag dagen tillsammans med Frida på kupolen. Innan jag kommit dit så hade jag under loppet av ungefär 5 minuter fått typ 8 sms där det stod ungefär så här :
"omfg, omfg omfg, vart är du?!?????"
"OMFG, JAG KOM UT FRÅN TOALETTEN OCH MÖTTE NYSS HELA LAGET, ALLTSÅ SHIIT VART ÄR DU NÅNSTANS!?"
"Nej, jag måste gå och köpa tuggummi för att lugna ner mig. "
"Men vart är du!? "
När jag väl lyckades svara på ett sms, utan att min telefon vibrerade sönder, så skrev jag att jag var vid entre 2, då ringde hon upp och ba, VADÅ ENTRE 2, nej jag måste möta dig, hejdå!
Hon är en sån liten fjant xD

Man kan ju undra vad det var som gjorde Frida så här hetsig och svaret kan ni alla. Leksands IF så klart. Sen kutade vi runt i affärer och gick tipspromenad, konstaterade att Kenny Källström nog blir en bra pappa, eftersom han hade en väldigt intressant konversation med en liten kis, ålder 3 och att Bilmetro är en rätt bra affär ;)

Alltså shit, jag är en sån jävla tönt och min mentala ålder är nog ungefär 9 ½ år :)
Men man får vara som man är när man inte blev som man skulle :D


Oliver bjöd på en bild
och jag gillaren :)
jag såg ju rätt okej ut, eller?

Kommentarer
Postat av: frida

älskar att vara töntig! :D

och ni blev asfina på bilden, perfect match! :) nästan bättre än du och mr sexypants ;)

2010-02-14 @ 23:06:13
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

ni ser väldigt förälskade ut ju :)

2010-02-16 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0