1 Januari

Jahaja, då var det 2010. Känns väldigt fult att säga och väldigt fult att skriva. Men jag lär väl väänja mä :)
Jag och Frida vaknade sent i idag, eftersom vi somnade klockan 4 i morse xD Gick upp och åt brunch, sen gjorde vi ingenting... typ xD Vår dag skulle bestå av att vara ute och ta en massa fina vinterkort med Fridas nya blixt, men den planen sprack, eftersom snön har vräkt ner hela dagen. Men lite härj i snön blev i alla fall :D

Just nu ser jag, Emil och Frida på American Pie : Beta House, med dansk text xD Jag hatar danska, såå jävla fult. Imorrn är det hockey igen, Leksand-Örebro, hoppas på en sjätte nolla för Jocke :)
Näe, jag tror jag bjuder på en bild som inte har någonting med det här inlägget att göra.
den är bara väldigt fin :) haha
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

DANSKA ÄR FINT! :D

asfin bild!

2010-01-01 @ 22:40:44
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: viktoria

Tack, va glad jag blir! :)

Jag använder en Nikon D3000

2010-01-01 @ 22:54:12
URL: http://viiktoriajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild och ni är bäst :)

2010-01-01 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0