Bandylördag :D

Ska strax kila i väg till plan och kolla på lite bandy, det var längesen. Hemmapremiär! Även fast det är -20 ute, men man är väl viking ;)

Leksand-Oskarshamn igår, serieledarna mot tabelljumbon. Leksand spelade verkligen inte sitt bästa och bara en massa slarv. Speciellt på backsidan tycker jag, jag menar vafan Nicklas Andersson! Bänka honom och in med ytterligare en junior, för det där håller inte. Får hoppas att Olivers huvudvärk släpper snart så han kan vara med och spela! Jag tycker det är ganska amazing att på ett varv runt arenan så hinner jag både dö, storma in på toaletten, bete mig ickenormalt, ringa till frida, förklara vad det är för fel på mig och sen dö lite mer. Grattis Ida Andersson, du har vunnit en färgradio ! 
Tack så mycket mitt alterego, jag känner mig hedrad.

Bussresan till Leksand igår var...speciell måste jag säga xD Svärdsjöfolket är inte normala på en fläck måste jag säga, det är ju iofs inte jag heller, så jag kanske passade in där? Bussresan hem från Leksand bestod mest utav att sjunga vråla Bröder för fulla muggar. När jag väl kom hem, efter att ha setat i en timme hos Henke och tittat på när de andra spelat fifa kom jag äntligen hem till min varma säng och somnade. Skulle ju börja vända tillbaka dygnet, men jag orkade inte det idag. Så jag gick upp elva xD men de hade kunnat vara värre.

Gårdagens bästa måste ha varit att Frida kutade runt i sitt hus i en halv dag och letade efter sin mössa, en likadan som jag har på bilden i detta inlägg. Sen när hon nästan gett upp, så hittade jag hennes mössa i min resväska xD hahah, så jävla roligt. Nej kanske inte nu, men jag dog typ av skratt när jag märkte det igår.
Nej, nu måste jag klä på mig och sen trotsa kylan och gå upp på plan på bandy :D Äntligen hemmamatch.
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

haha alltså din mösstjuv! näe men glad att du hittade den :D

2010-01-09 @ 21:24:57
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0