Citat citat citat !

Det går inte att umgås med Frida och Sandra utan att citatlistan på Fridas telefon fylls på
nya tillskott idag :

Starshop Ejendals Arena i väntan på Thina.
S "Det ser ut som han fått någonting uppkört i röven, en kon eller nått"
I "Ja, han kanske fick de på uppkörningen.. eh, eller alltså. AHAHHAHAH!"
osv osv osv

Sittplats i Ejendals Arena i väntan på Thina, säterna är numrerade från 7-30, I sätter sig på nummer 11 och säger
"Jag sätter mig här jag, på Martin Karlssons nummer"
S går och sätter sig på nummer 14 och säger
"Hej Ollas, jag sätter mig på dig, det är lugnt va?"
Ändrar tonläge i rösten
"Ja, det är lugnt "


Inte en lugn stund med F S och I kan jag ju lova!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahhahahahahaha alltså xD

2010-01-30 @ 10:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0