Vädret <3

Jag och Lotus ligger inne framför tvn och myser, eftersom det är -13 ute så får väl nakenhunden vara inne tills temperaturen stiger lite. I natt hade jag klockan ställd på 02.50 för att kunna se semfinalen mellan Sverige-USA. Efter bara 1.24 så gjorde USA 0-1 efter slarv av Sverige. Efter första perioden trodde jag att jag skulle avlida, fyfan va trött jag var. Så jag gav upp och somnade.

Matchen slutade 2-5 till USA och Sverige missar finalen mot Kanada. För Sverige väntar nu bronsmatch mot Schweiz, kom igen boys.

Jag älskar att snön verkar vilja ligga kvar ganska länge och ett tag framöver, bara för att jag säger så kommer säkert den smälta bort, typ i morgon.. skämt åsido. Nej, nu ska jag avsluta detta värdelösa inlägg och göra nått annat, eller nått :)

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0