elfte januari tvåtusentio

Ja, första dagen i skolan efter jullovet, känns inte tungt måste jag säga! Kanske skulle känts lite lättare om jag gått och lagt mig i rimlig tid i stället för att vara uppe och flumma med Mikkiz, Peter och Idus till klockan 1 i natt. Men jag måste erkänna att det hade kunnat varit värre, mycket värre om jag skulle gått i Svärdsjöskolan nu och varit tvungen att åka dit efter lovet, tackgodegud för att den tiden är över!

Nej, dagen idag blir nog ganska lugn. Har fotografiskbild nu, och vafan gör vi på den lektionen? Jag, Maria och Mikkiz sitter framför datorn och läser olika bloggar xD har fan inget bättre för oss. Efter lunch så ska NPD08 leka bönder igen, dubbelt upp för min del! Efter middan ska jag och Mikkiz inleda våra nya och sunda liv, genom att pallra oss ner till Enåbadet och simma någon kilometer!

FAN VA HUNGRIG JAG ÄR ! xD och ändå åt jag mycket till frukost. Hm, man kanske inte ska tugga tuggummi när man är hungrig, för jag har hört att det bara blir värre då. Maria verkar förresten va hungrigare än mig, hennes mage skriker så det ekar. En halvtimme till lunch. STÅ UT!

Måste skriva att jag tycker så sjukt synd om Jocke Eriksson, keepern i Leksands IF.
Hans bästa vän avled i torsdags, och på matchen mot Oskarshamn i Fredags så stod han i målet i alla fall, för att hedra sin vän. Så strongt av honom att göra så. Jag lider verkligen med honom, det gör nog alla leksingar och resten av svenska folket med.
Kämpa Jocke!

Aftonbladets artikel om detta hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0