Fredag

Dagen har fått en bra början måste jag säga :)
Vaknade 9 hos Johanna och sa farväl till Linn och Joss innan jag och Elin slog oss ner i soffan och tittade på tv. Pappa kom och hämtade mig runt 10 tiden. Hämtade ut hockeybiljetten(seriöst, varför köper jag ALDRIG säsongskort?) och åkte sen hem. Tog mig en sväng på cykeln och kom väl en mil på en halvtimme, lite slött idag. Har inte ätit frukost än, kanske borde göra det. Magen kurrar. Och som vanligt när jag skriver på min blogg att jag och pappa kanske ska åka skidor dagen därpå, så är det naturligtvis för kallt. -26 grader i svärdsjö idag. INTE OKEJ. Kan det inte bli runt 10-15 minusgrader i alla fall? hata mig inte gud för att jag vill åka längdskidor med min far.

Det visar sig att det visst blir en sväng till Leksand idag ändå, fast med buss :O Men det ska bli riktigti naaaaajs måste jag säga. Shit, i morgon är det Lördag, jag kanske borde börja packa inför Rättvik? Ehm näe, jag hetspackar väl på Söndag en timme innan vi ska åka, som vanligt. Men är ganska pepp på Rättvik ändå, jag saknar NPD08 och allt annat folk och jag vill verkligen börja simma. På måndag ska jag fan till badhuset och simma några längder. UNDERBART.

Jag hatar spotifyreklam, det kanske du redan vet. Men dom kan vara ganska händiga ibland :) Härom dagen klickade jag faktiskt på en hemsida som de gjorde reklam för och fick upp en massa awesome spellistor! och hittade bland annat den här låten :


Så jävla bra! Den får mig att tänka på sommar, vilket känns väldigt långt bort om man tittar ut.
Nej, jag ska nog gå ner och äta frukost nu. Innan min mage dör, heh.
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0