jag överlevde!

Woho, jag överlevde en dag i slalombacken. Eller ja, 20 minuter i alla fall. Ida och jag tyckte att det kanske vore bättre att åka slalom, eftersom det var lättare. Sagt och gjort. Ida fick väl i princip tvinga upp mig för backen, in i liften, som jag hatar just nu, hahah.

Men, det gick väl ganska bra, även fast vi bara åkte tre åk, men woho, heja mig ändå.
okejokej
jag erkänner, det var ganska roligt ändå :) men bara för att det inte var så mycket folk och för att vi åkte i barnbacken, hahah.
Bildbevis


AHAHA! charmigt :)
ida och ida :D

hej barnbacken i sälen :)

Förresten FRIDA!
bilden du skickade på fb
gjorde mig så häääääääääääääääääääääär glad :D:D:D:D:D
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

DUKTIGT IDA :D

nu kan vi åka i rättvik å :)

hehe, bra att du blev glad för bilden var likso ment for you från början ;) ("men jag kommer fårn norrtälje från början")

hihihi. jag är en tönt :)

2010-01-16 @ 23:33:09
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Ida

Du var jätteduktigt ju! :) Man skulle kunna tro att du har åkt förut! (:

2010-01-17 @ 19:50:29
URL: http://wazibi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0