klantigaste flickan i världen

Hejhå, nyss kommit hem från stan.  Tillbringade en timme med Maria på stan, fixade några ärenden, bland annat tog bort en länk på klockan, eftersom den var lite stor men nu sitter den där fint på vänster armen :), lyckades köpa ett par skor, ett linne, en tröja och ett par mjukisbyxor med, men vafan, det kallas presentkort <3
Det enda jag har att säga om daladerbyt #3 är :
3-0
Jocke är bäst i hela jävla världen
och
JAG ÄLSKAR LEKSANDS IF! <3

Anyhow, angående rubriken så måste jag förklara varför Ida Andersson, Linghed, Dalarna, Sweden, är den klantigaste flickan i världen.
Igår på idrottslektionen med NPD08 spelade vi innebandy, hur roligt som helst, Tokollas och dampen ägde :) aka Emma och Maria, jag hade för engång skull glömt mina inneskor, men tänkte att det inte skulle göra så mycket. I vår idrottshall, som är en gammal aula, finns de en scen. Och under scenen finns de lådor som man kan dra ut, jääääättelånga lådor som man förvarar innebandymål och annat dyligt. På dom där lådorna finns de lodräta lister. Jag skulle springa bakom mål med bollen, men sprang då för nära scenen så jag slog i höger lilltå och tån bredvid lilltån( vad heter den ejenklien? xD) i den där lodräta listen och fyfan, det gjorde så jävla ont. Tänk dig hur ont det gör att slå i lilltån i soffan eller tröskeln eller liknande, det gör skitont, eller hur? Du kan inte ens föreställa dig hur ont det gör att komma i full fart och slå i en jävla listhelvete med tårna. Jag började typ skrika och skratta samtidigt,  la mig ner och typ dog på scenen och vred mig av smärta xD Maria och Erika försökte hjälpa mig ner för trappan, ner till omklädningsrummet, men i trappan var jag tvungen att sätta mig ner för det svartnade för ögonen xD

Väl nere i omklädningsrummet mådde jag så jävla illa och var likblek i ansiktet. Använde min feta väska som huvudkudde, medan min klass passade upp på mig med vatten, snö(för att kyla tån) och lugnande ord, NPD08 ÄR BÄST. Eller ja, vi mest skrattade åt och med mig, kan man göra annat? Kunde knappast få på mig skorna, så jag var tvungen att ringa till skolsköterskan så hon kunde komma till omklädningsrummet och undersöka min tå, trodde fan den var bruten :O Men, det var den inte, thank god, jag hade bara fått en rejäl stukning, och min tå är numera sne, åt höger xD Jag är förvånad över mig själv att jag inte började gråta :O xD

Jag kan inte gå ordentligt, ser ut som Quasimodo, eller som att jag blivit assraped eller något i den stilen, inte okej xD En fredag att minnas, verkligen.
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

jocke är bäst <3

du är så jävla klantig xD men jag gillare!

2010-01-23 @ 20:04:43
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Kusin L

HAHAHAhihihoo men IDAA! Ta det lugnt, snart är jag sjuksyrra och kan hjälpa dig när du råkar ut för dina klantigheter!=) PUss.

PS. Det märks att vi är släkt:D. DS

2010-01-24 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0