Långkalsonger, tunika och mössa :)

Idag springer jag runt i långkalsonger, tunika och mössa, inomhus :) Jag och pappa som skulle åka skidor idag, men de är ju för kallt, man fryser till is om man går ut. Jag gjorde ett tappert försök att ta lite bilder ute idag, men jag misslyckades kände jag. Alldeles för kallt för nikon D60 utomhus och alldeles för lite idéer för att ta bilder utomhus. Istället kände jag för att posa lite själv i stället, jag vet inte hur de blev.

Äntligen säger jag bara! USA piskade Kanada med 6-5 efter straffar och tog guld i JVM. Rätt åt Kanada. Nog för att USA slog ut Sverige i semin, så borde jag väl hålla på Kanada i finalen.. men näe jag hatar Kanada i hockey. Så bra där USA.

Nyss fick jag en :O upplevelse. När jag satte på tvn idag så vare en film som hette Catch that kid, första scenen var en tjej som bergklättrade och jag kände igen henne, men jag kom fan inte på vem det var. Sen ba :O:O:O:O:O DET ÄR KIRSTEN STEWART! ahahahahhaah xD jag är en sån fjant.

Snart ska jag och Mathilda trotsa kylan och gå ut på en promenad :)
enjoy some pixxxx
/ i



Kommentarer
Postat av: frida

fina bilder! den första var ju shuuukt kool :D

2010-01-06 @ 18:38:23
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0