Leksand-Malmö 5-4

Fredagsmatchen mellan Leksand och Malmö fick jag följa live på tv, eftersom jag för tillfället befinner mig i sälen. Matchen slutade i alla fall 5-4 till Leksand, efter ett kanonskott från Peeeelle Prestberg som snuddade Wienstocks klubba och sen in i mål. Och vilket jubel!

Redan efter 20 sekunder av första perioden så fick Johan Hägglund en våldsam tackling och var tuvngen att föras ut på bår. Jag hoppas verkligen att han klarar sig, annars ska malmöäcklet dö.
Riktigt skönt att grabbarna fick vinna till slut och jag måste säga att number 11s mål var very very very nice :D

Efter matchen intervjuade Niklas Jihde Marcus Wienstock och Marcus avslutar intervjun med att säga "Vi kämpar och spelar för Hägglund." Det är så fint sagt att jag får rysningar. GRABBAR!

OEL var inte med och spelade, fanfanfan :(. Han känner fortfarande av huvudvärk sedan han fick en tackling i JVM mot schweiz. Men hoppas han kan spela snart, saknarhonompåplanensomfan!



Leksand-Mora på Fredag
det känns redan pirrigt.
Nu ska jag och Olsson lägga oss i en varsin soffa och titta på hitta nemo, det var längesen nu :D
i morgon väntar domedagen.... bambabammmmm.
nej fyfan, jag blir så trött på mig själv.

Mora förlora mot bofors, riktigt gött!
Sandviken-Falu BS i morgon, ska vi tippa på 13-1?
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

asså hägga <3 :'(

jag gillar weinis mer och mer för varje match som går! :)

en sak till.

ålle och martin karlsson tog på mig som fan!

hihii. (jag är en tönt, men de var ju inget nytt)

2010-01-16 @ 00:21:31
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Jon

13-1??? haha, dagens underdrift ;-)

2010-01-16 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0