Leksand-Sundsvall

Just nu känner jag mig som en jävla fjant och vill egentligen bara ställa mig och skrika och hoppa och skutta och bara ha damp, för det är så jag känner just nu.
FÖR JAG ÄR SÅ UNDERBART GLAD!

Fredag och jag slutade tidigt, skuttade hem och packade det sista. Fick besök av Anna och David, tog en sväng till djurhuset och inspekterade alla djuren. De skjutsade sen ner mig till tåget och jag åkte med ett fullproppat tåg till Leksand och mötte upp med Frida, vi gick och åt en äcklig kebab, sen kuta vi bort till arenan och gick några varv, mötte upp med Sandra, tog lite bilder och till sist så träffade vi Thina :D Kutade runt och tog en massa mer bilder och var ejeklieeenn bara så som vi brukar vara, sär alltså.

I andra pausen så drog Thina och Frida till baren, bajs på dom, jag och sandra, som hatar att vara 17, stod väl bittert kvar i klacken, tog onödiga bilder och spanade på något bra.
Matchen slutade 6-3 till Leksand och en mycket bättre match än i Onsdags måste jag säga. Efter matchen så gick vi och tog lite mer kort, ovanligt xD sen gick vi och tittade på fanscorner, intervju med nya finnarna och Jean-Luc, som förlängt sitt kontrakt med två år, man ba wohooo!
Sen kom de vi väntat på hela kvällen...
Efter ett snack med Per Källgren, god bless him, så fick vi följa med Emil Nilsén ner till planen, god bless him to,  och sen upp på Norra för att träffa en viss person :) Innan vi träffade den vissa personen så träffade jag på Martin Karlsson och han ställde upp en bild med mig, happyyy! Hade ju naturligtvis min Ekman - Larsson tröja, annars hade han ju kunnat signa den :( emo.

Den vissa personen var ju så klart the one and only, Purre/Purra/Göteborgkexet/Kungälvspöjken/Patrik Carlsson, ja, känt barn har många namn, men i alla fall så fick vi prata med # 27, ta bilder och sen fick Thina hans autograf. Folk som inte är Leksingar, eller är så sär som oss, förstår nog inte det underbar med detta. Det går inte att beskriva det här nå mer, man måste vara med för att fatta.
eheeeeeee D:
Nu tänkte jag fylla resten av detta inlägg med bilder.
se och njut, för
JAG GILLARE!


ejendals arena blev plötsligt spegelvänd? :O


Bildtext onödig, kommentar överflödig.



fyrkantig haka :)

jag vet att jag ser hemsk ut, men jag var bara tvungen.
hejhej martin karlsson!

och till sist en bild på det finaste jag någonsin sett :)
"Fräsch tröja"


Kommentarer
Postat av: thina

bästa 29e januari någonsin :)<3

2010-01-31 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0