"min pappa är nödig"

Gårdagen tillbringade jag och Frida i Leksand med Thina, först var vi och tittade på J20 machen mellan Leksand-Linköping. Tog lite bilder, vissa blev faktiskt rätt bra :) Jag och Frida gick och åt och misstolkade lite saker, kan hända att det har någonting med bearnaisesås att göra, men de vet man aldrig :)

Sen åkte Thina hem till campingen och jag och Frida åkte hem till Linda och dog i soffan en stund innan vi gick för att möta Thina. Åt tacos och härjade sen i soffan. Gjorde egentligen ingenting viktigt, men samtidigt ingenting onödigt heller :) D:
Thina fick ett samtal och svarade. Samtalet blev kortfattat och när hon la på så sa hon "Men nödigt" Jag frågade "Vad var nödigt" Thina svarade "Äh, min pappa är nödig." Och sen utbröt asgarvet.
Vår mentala ålder är 12 :)

Kvällen var trevlig och tog slut alldeles för fort :( jag och Frida följde Thina hem till campingen och gick sen hem till Linda igen och la oss och sov, på luftmadrasser, jag har rätt ont i höften idag xD
I morse hade jag fått 7 sms, samtliga från Jon Andersson aka min bror xD, alla 7 var mottagna inom loppet av en timme. I det sista smset stod det en låååååång leksandsramsa och längst ner stod det "Jag har tråkigt :P"
No kidding.


What a beatiful daaaaaaaaaaaaay!

3-0
Victor Rask gjorde två mål !


Jag älskar bilden <3
och thina, bäst för dig att du kommer hit och 47 dagar
som du lovade igår :D
/ i

Kommentarer
Postat av: näru

haha:D ja, jag hade ju de å :p

2010-01-31 @ 21:13:46
Postat av: thina

ni är bäst<3

2010-01-31 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0