Sälen

hejochhå, pust och stånk, jag har äntligen kommit fram till Sälen med all min packning och sitter nu hos Ida. Hon har världens goaste hundar, Lüzernstövare, en lite mindre stövarras än vad Lotus är, han är ju en Schillerstövare. Anywho så är dom hur söta och goa som helst, men världens största öron. Ska se om jag får nå bilder på dom under helgen, har ju systemkääämeran med mig :)

I morgon står snowboardåkning i backen på schemat. jag kommer dö. Jag gillar att jag alltid har lika bra inställning till allt nytt jag provar, hahahaha xD men de kommer säkert gå bra i morgon, kommer nog undan med en blåslagen rumpa och knän... hoppas jag :S

Återkommer väl mer om det i morgon.. om jag överlever som sagt. Näe nu tror jag att jag måste förlänga mitt medlemskap i positiva klubben, för det låter väldigt negativt just nu.
Vi får se hur det blir med den saken, en positiv grej är att jag fick mitt MVG i engelska a. AT LAST! så som jag kämpat, eller inte :)

På torsdagar har vi började med individuellt val, och jag och ganska många ur klassen har valt katt och eftersom vi har så mycket APU i vår, så missar vi så hääääääääär mycket av den kursen, så vi måste förlänga den med en timme varje dag. Alltså från klockan 13.10-16-10. Tre timmar kunskap om katt. Vet inte riktigt hur de känns... fast mer dåligt än bra.

Nej, nu kom det en jämthund också, en stor gosig jämthund. Dags för gooooostajm.
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0