Sündag

"Om du fortfarande har ont på Måndag, gå till vårdcentralen då" order från skolsköterskan i Fredags.

Hur fan ska jag kunna GÅ till vårdcentralen om jag fortfarande har ont i tån och haltar som fan xD Usch jag vill inte dit, dom kommer säkert plåga mig, som vanligt. Men lika bra att få det överstökat, så jag kan gå ordentligt och sen vara med på idrotten och åka skidor, skridskor och allt annat roligt. Nu känner jag mig mest handikappad.
Stackars Maria och Mikkiz, folk måste tro att de är mina personliga assistenter. Fast ja, det är dom ju redan, på ett sätt.

Kusin L, det är tur du ska bli sjuksköterska när jag springer runt och ska vara så här klantig xD

Lotus och jag har legat hemma och tyckt synd om varandra och oss själva hela helgen. Lotus, aka Hypokondrikern själv, har en knöl på svansen som orsakats av en uppsvullen nerv. Så han har mest legat inne och fisigt heeela helgen. Tur att han inte alls är nå bortskämd ;)

Nej, nu ska jag lägga mig och lyssna lite på Markus Krunegård i think, Markus har ju svar på det mesta.
/ i

Eftersom jag sitter vid pappas dator var jag nästan tvungen att lägga ut en mysig sommarbild från hyn
jag, Elsa och Matilda skuttar runt och badar hela tiden under loppet av en vecka xD
jag saknar <3


Kommentarer
Postat av: Matilda Björkman

Nämen, där är ju jag :D

Vi får hitta på något någon dag :)

2010-01-25 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0