Tejpad tå

Hej hå, jag har en tejpad tå!
Vårdcentralen idag, min läkare var en dansk och jag fattar inte danska xD jag menar, vem gör? Men i alla fall så följde Mikkiz med mig in som moraliskt stöd, Peter fick inte följa med in xD Dansken bara stängde ut honom ur rummet. HAHAH xD Sen tittade han och klämde på min tå, ont som fan gjorde det. Sen tejpade han den, med någonting han kallade hollywoodtejp. Det blev ganska bra, förutom att jag går sämre nu än innan han tejpade. Men tån är ju i alla fall stabiliserad nu, så den läker okej. Tur att den inte var bruten i alla fall :D men jag får inte va med på idrotten på fredag :(

Apropå Fredag, så längtar jag som faaaan :D
Saknar Th Sa och Fr
och är sjukt pepp på att hockey och ta en massa bilder :D

Förresten, nu lä jag ju visa upp klockan, när den äntligen är på plats.

JAAAAAAAAA GILLARE!

Nu måste jag plugga katt
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

alltså.

fredag måste bli bra! :DDDD

2010-01-26 @ 20:44:03
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0