Torsdagsmys

Hej hej bloggeeen :)
näerå, skämt åsido.  Sitter nu hos Johanna och myser, snart kommer Elin hit och lite senare Joss och Linn :D Eftersom jag setat inne framför datorn helt för mig själv den här veckan, så kände att jag måste komma ut och träffa mina kära vänner :D

I morgon hoppas jag att jag och pappa kan åka lite skidor. Idag vare trots allt bara 17 minusgrader ute, man kan nästan ha shorts. I morgon är det hockey, men jag blir nog hemma, om det inte är någon tapper själ som vill ge mig en biljett och skjuts till Leksand :D leksand anyone?


På måndag börjar skolan, jag har hört ett rykte att vi har äckligt mycket att göra den här terminen, inte så pepp på det faktiskt. Förresten så gillas det inte att jag fyller år i juli, utan jag skulle gärna vilja fylla år typ, i morgon. Jag måste anmäla mig till körskolan med, ååååååh, ångest. Jag kommer aldrig ta körkort-.
nejnej, positiva tankar nu Ida.
yeah right.

Ha en underbar torsdagkväll, för det hade jag planerat att ha.
/ en emo ida med underbara vänner.

Kommentarer
Postat av: frida

jag fick ångestattack över skolan idag :o

vi kommer dö.

haha.

nej jag skojade vi kommer överleva! :)

2010-01-07 @ 22:38:26
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0