# 11

Ehm ja, gårdagens hokeymatch kunde ju verkligen slutat bättre måste jag säga. Inge drag i klacken och det verkade som de flesta Leksandsspelare glömt skridskorna. Torsk med 2-5 mot Troja, det är inte okej :O. Men något positivt med denna kväll var att Kajsa och Millan följde med mig och Frida till Leksand, för att uppleva deras första hockeymatch och de verkade tycka det var roligt och intressant, fast det knappt var nå drag och att det var skitmatch. Men Millan var då garanterat inne i matchen i alla fall :D Sånt gillas !

Fick min lön från juldagen, då jag jobbade i ungefär 5 timmar. Jag fick 2200 kronor :O jag blev helt chockad, trodde jag inte skulle få så mycket. Men det passade helt utmärkt, eftersom jag sprungit och tittar och kikat och funderat på att köpa en försäsongströja. Men inte riktigt haft pengar till de och inte vetat om jag skulle köpa den eller inte... Men igår tog jag ett beslut, som jag faktiskt inte vet om det var rätt eller inte, jag bara gjorde det. Jag köpte en blå försäsongströja med Karlsson 11 på ryggen. Alltså Martin Karlssons äkta försäsongströja.
Jag kan ju inte säga att jag ångrar mig direkt, för det gör jag verkligen inte. Inte när jag insåg hur jävla fucking snygg tröjan är och hur jävla fucking länge jag suktat efter den.

Så, nu är den min.


I morgon, i morgon är dagen jag längtat efter sååå länge.
FÖR THINA KOMMER HIT!
äntligen kommer vi vara alla 4 igen.
Längtar som fasiken :D

Förresten så har jag anmält mig till körskolan
pust
så slipper jag ha ångest över det med
nu är det bara å börja...
nån..gång..
åh, jag blir så trött..
/ i

Kommentarer
Postat av: fridaa aka kingen eller "ditt jävla sär"

tröjan luktar svett och DU GILLARE!

imorrroooon, eller idag då :D:D:D:D

2010-01-29 @ 00:06:36
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0