Ärtor och Kärlek




Veckan började med Lasse Lindh, som är sååå jävla boring. Planering av veckan skedde under dålig musik av Lasseee. Innan Mika gick vi till Cozmoz så att Frida fick se Hasse Aro, hennes idol! I väntan på Stiko gick vi på Mika, som verkligen var såå bra live och pratade jättemycket svenska. Han gillare helt enkelt! Det blev en tidig kväll eftersom vi struntade i att gå på Di Leva. Efter en awesome stikospelning åkte vi hem och sov, eller ja. Sov så mycket vi kunde, efter som det var ungefär 360 grader i Fridas rum.





På Torsdagen fick jag äntligen se Hoffmaestro live! Och dom var sååå bra. Efter Hoffmaestro gick vi till tråkiga Ane Brun, men försvann rätt snabbt därifrån, booring. Stiko spelade akustiskt på en liten scen, så vi låg där i gräset och bara njöt. Jag träffade Nea och drog med henne och Julia till Vampire Weekende. Ezra är söööt! In December, drinkin' Horchata! Efter Vampire weekend letade jag på Frida och lyssnade på the Kooks, jag kunde en låt, wohoo. Efter kooks åt vi mat, siljan sharkbaguetter <3 sen slog Frida mig med en godisrem, tack för det du. Vi drog sen til Robyn och stötte på Nea, and it hurts with every heartbeat! Efter Robyn gick på emotionella Kent och hade tråkigt. Jag frös som fan, och naturligtvis var vi tvungna att vara kvar under hela tiden :( men dom spelade ju töntarna <3 Juste, check out my bränna!





Fredagen bjöd på mycket roligt! Först världsrekordförsök i yoga, jag lyckades pilla en kille i håret, förlåt till den killen, för det var inte meningen xD efter det satte Lily Allen igång att spela, stooor besvikelse, trodde hon skulle röja mer, boooring! Jag dissade Lily i slutet av konserten och drog till Donkeyboy och träffade Maria och Johan :D Donkeyboy var asbra och älskade oss, synd att de spelade på så liten scen, trodde dom var kända liksom. Efter Donkeyboy vare Familjen och han var deffi hög. Peace and Love's största och enda dansgolv uppstod under den konserten vill jag lova. Efter det gick vi till Utopia = största scenen och väntade på Ola Salo och hans The Ark. Under tiden spelade Europe på scenen bredvid. Det visades på Utopias storbildskärmar och under Final Countdown började alla hoppa och röja, inklusive Me and Frida. I slowmo ser jag hur mina solbrillor, mina älskade solbrillor som jag satt fast i urringningen på mitt linne lossnar och hamnar under Fridas fot, craaaschhhh! Det var dom brillorna, trodde jag. MEN! Godbless clas ohlson -kvalla, de gick att laga <3<3<3 de har hållt sen 8an, de får aldrig gå sönder <3!







På Lördagen kände jag för att vara lite extra hippie och tröjan är verkligen så Peace and Love! Dagen började med Hästpojken i otrolig hetta, trodde verkligen att varenda vattendroppe i min kropp svettades ut. Efter Hästpojken gick vi till Peace and Love caféet för att se Stiko live ännu en gång, men det gick fan inte att vara där inne, sjukt varmt. Så vi gick och köpte glass i stället :) Sen träffade jag Arvid och satt och pratade med honom medan Frida och Emil gick och tittade på Stiko igen. Sa hejdå till Arvid och gick sen och träffade Rebecca och tittade på Rocky Ericson innan vi la oss i gräset och lyssnade på DLK, dom var skitdåliga. Men det var skönt att ligga där i gräset och halvsova. Det är nått speciellt med Loka förresten ;) Sen gick vi till Johnossi och röjde och hade otroligt roligt, jag menar Man Must Dance live i mitt hjärta ! Frida och jag kutade till Mando tidigt, men jag pallade inte att stå där, så jag gick och träffade Maria i stället och väntade på Markus. Efter att Frida kutat från Mando till Markus så trängde vi oss längst fram och stod och sjöng som fan, mycket trevligt! Dock stod det en jävla dvärg och slog mig i ryggen under hela konserten, men det är okej. Efter Markus gick vi och åt, äntligen <3 Jag och Bexxx satt och sjöng till John Fogerty. Sjukt trött var jag, och orkade verkligen inte se hela Jay-z, men så blev det och fan va bra han var live. Empirestate of mine <3 säger jag bara. Röjjjj hela tiden. Min första gång på Peace and Love var guld och jag lovar att jag kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: kingennnnn

we <3 P&L!

borde köpt sån tröja :)

2010-07-09 @ 13:49:37
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0